Złoto dla "Doradcy Sadowniczego"!

Magazyn „Doradca Sadowniczy” wydawany przez Agrosimex przy współpracy z Concept Publishing Polska, zwyciężył w konkursie Power of Content Marketing Awards Szpalty Roku 2017.

To prestiżowa rywalizacja, w której biorą udział rozwiązania content marketingowe z całego kraju. W jury konkursu zasiadają wybitni branżowi eksperci, a nagrody przyznawane są w 37 kategoriach – dla projektów drukowanych, multimedialnych oraz strategii i narzędzi marketingowych.

Doradca Sadowniczy” okazał się bezkonkurencyjny w kategorii Content marketing – rolnictwo i pokrewne. Jury konkursu, uzasadniając werdykt, doceniło profesjonalne działania w niszowej branży, z trudną grupą docelową. Zwróciło także uwagę na wysoką jakość artykułów eksperckich oraz styl komunikacji spójny z założeniami projektu.

 

Doradca Sadowniczy” wydawany jest już od 5 lat. Jest zbiorem artykułów eksperckich, porad i zaleceń dotyczących ochrony roślin przed chorobami, szkodnikami, zwalczania chwastów oraz nawożenia sadów i jagodników.

Dociera stale do około 8500 prenumeratorów i cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród sadowników. Ponadto magazyn prócz dystrybucji wysyłkowej trafia również do sklepów ogrodniczych, urzędów gmin, urządów miast, urzędów pracy, poczty i innych instytucji na terenach upraw sadowniczych. „Doradca Sadowniczy” jest dostępny dla czytelników podczas targów branżowych, konferencji i szkoleń.